9 sierpnia 2013

Igielnik na rękę

Podczas szycia używa się dużo szpilek. Niestety ja nigdy nie odkładam ich na miejsce. Zawsze są porozrzucane na podłodze, na stole, gdzieś między materiałami. Później oczywiście nie mogę ich znaleźć. Na szczęście ostatnio na jakimś blogu znalazłam rozwiązanie mojego problemu. Jest to igielnik na rękę. Dzięki niemu nie muszę latać po całym pokoju w poszukiwaniu igieł i szpilek. Podczas szycia wbijam wszystkie szpileczki do igielnika na mojej ręce i gdzie ja tam i szpilki.










Znalazłam parę innych pomysłów na igielniki, które wykorzystam.



1 komentarz:

  1. świetny pomysł ;)
    a ten z kwiatkiem wyglada jak bransoletka ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze i obserwacje. :)
***
I`m so glad you found this little corner where I share a fun, colorful, jumbled and sometimes quite messy collection of the things that I love.
I hope you stay a while and come back for more. :)