26 grudnia 2014

Ażurowy naszyjnik


Z dzieciństwa pamiętam jak wieczorami moja mama robiła na drutach albo szydełkowała. Podziwiałam jej każdą prace. Teraz sama zachciałam nauczyć się szydełkować. Takim oto sposobem powstał ażurowy naszyjnik. Jest to mój pierwszy raz kiedy operowałam szydełkiem, więc całość pozostawia wiele do życzenia. Mimo to jestem bardzo zadowolona z efektu końcowego.

* Z muliny dziergamy szydełkiem jakieś kółka i kwiatki. Na youtube jest wiele tutoriali, jak zacząć szydełkować. Ułożyłam jakiś wzór, a następnie zszyłam wszystkie elementy razem. Do miski wlałam wodę i wsypałam cukru w proporcji 1:1, zanurzyłam to co zszyłam i moczyłam jakiś czas. Sporządzona mikstura ma sprawić że naszyjnik będzie sztywny. Po jakimś czasie wyciągamy naszyjnik w miski i zostawiamy do wyschnięcia. Gdy wyschło przyszyłam wstążkę i gotowe. 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze i obserwacje. :)
***
I`m so glad you found this little corner where I share a fun, colorful, jumbled and sometimes quite messy collection of the things that I love.
I hope you stay a while and come back for more. :)