24 kwietnia 2014

Biała sukienka

Biały fartuch, który kiedyś potrzebowałam na lekcje chemii, po skończeniu liceum wylądował gdzieś na dnie szafy. Chciałam go jakoś przerobić, ale brakowało mi pomysłu. Do przerobienia go w coś ciekawego zmobilizował mnie konkurs organizowany przez o rety! i firmę MaszynyBrother.pl. 

Fartuch został zmieniony w sukienkę z odkrytymi plecami. Wykrój bardzo prosty, zmodyfikowany model 113 z Burdy 8/2012. Nie wykorzystałam baskinki. Na plecach wycięłam trójkąt. Tył bluzki był trochę za długi więc go skróciłam. Spódnica zrobiona z prostokąta.

3 komentarze:

  1. Super wyszła Ci sukienka , widać że fartuch ma niejedno zastosowanie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem w szoku co zrobiłaś z fartucha :) Nie pomyślałabym, że ta sukienka wcześniej była czymś innym.
    A.

    OdpowiedzUsuń
  3. suuper! w życiu bym nie powiedziała, że to z fartucha :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze i obserwacje. :)
***
I`m so glad you found this little corner where I share a fun, colorful, jumbled and sometimes quite messy collection of the things that I love.
I hope you stay a while and come back for more. :)